El 14-N va ser un bon dia per estrenar-me fent fotografies en una manifestació. Hi vaig anar juntament amb 4 companys de classe, i l’experiència he de dir que finalment ha sigut positiva. I dic positiva no perque sigues una situació que em motives en excès, però si que trobo que són moments en que com a fotògraf et pots desenvolupar de forma diferent a l’habitual, en el meu cas. Al principi tot semblen oportunitats..pancartes, gent diversa…un cop avança el grup de gent tot es torna força monóton i has d’estar molt més alerta per mostrar detalls que poden durar segons: alguna acció dels manifestants, interacció del medi amb les persones, perspectives originals… . Per tot plegat, em sembla gairebé imprescindible ser sempre al lloc adequat i preparat, amb l’equip en les millors condicions i disposat a rebre algun cop, si fa falta. Deixo alguna mostra de les fotografies que vaig obtenir, força llunyanes al  utilitzar íntegrament el teleobjectiu.

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

 

© Iban Riu

